m,m,vm, [WAJIB BACA!!] RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58 - Resep Maskan | Masakan Enak

[WAJIB BACA!!] RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58 - Resep Maskan


RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Barang siapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut 'SALAAMUN QAULAM MIR RABBIR RAHIM' diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik, In shaa Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajat kita akan dikabulkan.



Sebaik-baiknya niatlah sebegini:

;;1) YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

;;2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku isteri, suami, anak-anak yang soleh dan mencintai islam

;;3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat

;;4) YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini .

;;5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin

;;6) YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin

;;7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semua hajatku, dan redhaikanlah aku.....

;;Aamiin Ya Allah.

;;Jom sampaikan dakwah ini kepada sahabat anda seramai orang yang boleh atau lebih, tiada kerugian bahkan digalakkan.

from Klik Disini http://viid.me/qp6YHY /2hXAUjS
[WAJIB BACA!!] RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58 - Resep Masakan, Resep Kue Kering, Resep Kue Basah

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[WAJIB BACA!!] RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58 - Resep Maskan"

Post a Comment